Най-новите

сряда, 8 май 2013 г.

"Конграчулейшън Борисов!"

Честито, новият запис в "Биволъ" излезе. Там се обяснява как да се обслужат герберастките обръчи от фирми.
Един вид наръчник по корупция. Гарантирано от ГЕРБ!
На 12-ти пак гласувайте за тях! Те поне имат воля!  
Да крадат!
"Конграчулейшън Борисов!" 
Цецко, благодарим за записа! И сбогом!

Послепис
За малко да забравя. Пловдивчани да обърнат внимание на този автомобил.


Ако видите този автомобил в Пловдив, проверете дали не е цецомобил. Той няма антенки, (не е и нужно да има), но му са затъмнени стъклата. Бяха го паркирали пред ОД на МВР в Капана, където по една случайност е родната ми къща. Още по случайно ходих там през празниците. За беля беше пред къщата ми, в която имах важна среща. Ако подслушват телефона ми, което ми се е случвало вече, значи са знаели с кой и защо имам среща.
Или съм се объркал за колата, защото съм много подозрителен, или съм "оперативно интересно лице" за МВР. Той и оня софиянец с крайслера излезе да опровергава, че е цецомобил, пък сега се оказа, че го е давал за такива цели. 
А истината е "някъде там".
И един софийски за разнообразие... Цецко, Цецко ти се оказа много тъп както и очаквахме. Благодарим ти за записите и снимките, но това няма да ти намали присъдата. Въпреки съдействието ти. Ще те гоним до дупка. И както знаеш не е бизнес, както казва любимия на шефа ти дон Корлеоне, а е лично...

Послепис
Все пак ако искате да благодарите на Цветан Цветанов за любезното му съдействие, пишете му СМС на тел. 0887 469 491. Понеже напоследък не му е до разговори и избягва да вдига телефона, му пратете поздравителен СМС. Примерен текст: "Ти си един абсолютен престъпник!"
Ще го прочете, гарантирам Ви! Гарантирано от ГЕРБ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последни новини

powered by Surfing Waves