Най-новите

четвъртък, 15 февруари 2007 г.

Не така г-н Коритаров!

Здравейте г-жо Георгиева и г-н Коритаров,
Всяка сутрин Ви гледам като отвреме-навреме превключвам на Бареков, просто за да видя докъде може да стигне човешкото и професионално падение на моя градски. (мнението си за него съм изразил в Интернет на сайта си в http://www.sarakt.org/barekov.htm ако изобщо се интересувате от този слагач.) И веднага се връщам при Вас за сериозни анализи и теми.
Днес обаче ме разочаровахте с позицията си за ДПС. Имам няколко възражения.
Първо в моята и Вашата, следователно в нашата страна се говори на официален български език и тя се нарича България. Второ в нея имаме конституция в която пише следното:
Чл. 11.(4) Не могат да се образуват политически партии на етническа, расова или верска основа, както и партии, които си поставят за цел насилствено завземане на държавната власт. Това трябва да се коментира и Вие пропуснахте да го поставите като проблем на Огнян Герджиков.
На който не му харесва да говори на официален български и да спазва нашата конституция да си избере друга Родина. Сега поне има свобода на движението.
Трето, на сайта си съм поставил снимки на паметните плочи на убитите от турското национално-освободително движение (сега ДПС) българи през 1984-85 г. В Пловдив и гара Буново. Това също е обект на дискусия.
Четвърто, Турция далеч не е образец на европеизъм, култура и цивилизация да не говорим за правата на човека. Тя не признава в конституцията си друг народ освен турския. Там пише буквално, че гражданите на Турция са турци. Не признава геноцидът на един и половина милиона арменци през 1915 г. не иска да върне на българските тракийски бежанци близо 11 милиарда долара признати в международен договор. В Кипър вече видяхме как "мирно и демократично" живееха турци и гърци та и досега Турция не отстъпва от окупираната територия на северен Кипър. Да припомням ли за правата на кюрдите и т.н и т.н Вие сам казахте за филма "Среднощен експрес".
Пето, Нямам никакво желание Турция да влиза в евросъюза. Така както и Русия няма никакво желание да направи обща държава с Китай. Мисля, че е ясно защо?
Шесто, ДПС не е партия а мафия с обръчи от фирми. Справка - интервюто на Ахмед Доган по една конкурентна телевизия.
Седмо, Аз съм бил активист на ВМРО и лично съм приел първите двама цигани и четирима българомохамедани в тази организация в Кричим и помогнах през 1999 г. в общинския съвет на Пловдив с нашата листа да вкараме шестима съветници, между които един евреин и един католик (по-точно уният), които дори не бяха членове на ВМРО.
В момента имаме една чисто циганска организация в с. Чалъковци, Пловдивско. Лично аз се опитвах през 1998-99г. да привлека турци във ВМРО Кричим, но те макар и стари познати ми отказаха, защото от ДПС "ще ни отрежат главите, като предатели".
Осмо. Аз макар и десен националист, освен за ВМРО, съм гласувал и за СДС и за НДСВ. Тоест мисля с главата си, а не чакам бей или ага да ми каже какво да мисля и да правя. Така ли е в ДПС?
Девето. Г-н Коритаров, на Вас журналистите проблем Ви е късия хоризонт. Вие помните до 1960 г. назад. Аз като завършил история и философия помня до Х век преди Христа назад, че и по-назад. И помня и съм бил на Илиева нива, (това Лора да не го чете), където редовната турска армия изколва четиристотин български пеленачета изоставени от родителите им на милостта на преследващите ги до река Арда турци през втората балканска война.
Десето. Не искам точно Вие да падате до нивото на Николай Бареков. Него, "чалгаджията, обслужващ зле облечени бизнесмени с маймуни" си го знаеме пловдивчани. И като водещ е същия чалгаджия, но вече обслужва други.
С поздрави, че станаха много точки, а могат да бъдат безкрайни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последни новини

powered by Surfing Waves