Най-новите

сряда, 7 април 2021 г.

Още един удар по системата

 ДО

Онлайн платформа, за достъп до документи

директно до Европейските институции

 

ДО

Председателя на Министерски съвет – Г-н Бойко Борисов

 

ДО

Председателя на Народното Събрание

 

ДО

Министерство на вътрешните работи

 

ДО

Министъра на здравеопазването

 

ДО

Министъра на правосъдието

 

ДО

Столична РЗИ

 

ИСКАНЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИИНФОРМАЦИЯ И ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА, ЗА ДОСТЪП ДО ДОКУМЕНТИ ДИРЕКТНО ДО ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ

 

От Национално Движение „Крумови закони“, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ,

с Председател Спас Петков Мантаров, Зам. Председател Методи Бъчваров, адрес за кореспонденция: с. Паталеница, Окръг Пазарджишки, ул. „9“, №11, тел.: 0899667720, e-mail: mantarov@mail.bg, shery66@abv.bg

 

УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

 

Никоя държава до днес, не е представила доказателства, издадени от независими експерти, за класическо изолиране/пречистване на SARS - CoV-2 – Covid 19 със спазване на постулатите на Кох, включително и до днес от обявяване на пандемия Ковид 19 от 11.03.2020 год. от Световната здравна организация и въведеното извънредно положение от 13.03.2020 г. в Р България.

За Република България, това искане е на основание чл.4, във връзка чл.12, чл.13, ал.4 от Закон за достъп до обществена информация, а за ЕС е чрез онлайн платформа за достъп до документи директно до европейските институции и за да избегнем всякакви съмнения, относно медицински тероризъм и геноцид, целящ редуциране на населението, злоупотреба с власт, политически и икономически преврат, от една страна от Правителството на Р България над Суверена в частност, така и от друга страна Правителствата, въвели ограничения по „пандемия“ Ковид 19, над жителите на планетата в полза на чужди държави и корпорации попадащи в

НАКАЗАТЕЛЕН КОДЕКС

Глава четиринадесета. ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО

Раздел II.

Престъпления против законите и обичаите за водене на война

Чл. 412. Който в нарушение на правилата на международното право за водене на война:

а) извърши или заповяда да се извършат спрямо гражданското население убийства, изтезания, нечовешко третиране, включително биологически експерименти, причини или заповяда да се причинят тежки страдания, осакатявания или други сериозни увреждания на здравето;

б) вземе или заповяда да се вземат заложници;

в) извърши или заповяда да се извършат незаконни депортирания, преследвания или задържания;

г) принуди гражданско лице да служи във въоръжените сили на неприятелска държава;

д) лиши гражданско лице от правото му да бъде съдено от редовен съд и по редовна процедура;

е) незаконно или произволно извърши или заповяда да се извършат разрушения или присвоявания на имущества в големи размери, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва с лишаване от свобода от пет до двадесет години или с доживотен затвор без замяна.

Чл. 415. (1) (Доп. - ДВ, бр. 62 от 1997 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 92 от 2002 г.) Който в нарушение на правилата на международното право за водене на война използува или заповяда да бъдат използувани ядрено, химическо, бактериологическо, биологично или токсично оръжие или непозволени средства или начини за водене на война, се наказва с лишаване от свобода от три до десет години.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Ако от това са настъпили особено тежки последици, наказанието е лишаване от свобода от десет до двадесет години или доживотен затвор без замяна.

Раздел III. Унищожаване на групи от населението (геноцид) и апартейд (Загл. доп. - ДВ, бр. 95 от 1975 г.)

Чл. 416. (1) Който с цел да унищожи изцяло или отчасти определена национална, етническа, расова или религиозна група:

а) причини смърт, тежка телесна повреда или постоянно разстройство на съзнанието на лице, принадлежащо към такава група;

б) постави групата в такива условия на живот, които водят към нейното пълно или частично физическо унищожение;

в) предприема мерки, насочени към възпрепятствуване раждаемостта сред такава група;

г) насилствено предава деца от една група в друга, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва за геноцид с лишаване от свобода от десет до двадесет години или с доживотен затвор без замяна.

(2) (Предишен чл. 417 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който извърши приготовление към геноцид, се наказва с лишаване от свобода от две до осем години.

(3) (Предишен чл. 418 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който явно и пряко подбужда към геноцид, се наказва с лишаване от свобода от една до осем години.

Чл. 417. (Нов - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с цел да бъде установено или поддържано господство или систематическо подтисничество на една расова група хора над друга расова група хора:

а) причини смърт или тежка телесна повреда на едно или повече лица от тази група хора или

б) налага условия на живот от естество да причинят пълно или частично физическо унищожаване на расова група хора, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва за апартейд с лишаване от свобода от десет до двадесет години или доживотен затвор без замяна.

Чл. 418. (Нов - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с целта по предходния член:

а) незаконно лиши от свобода членове на расова група хора или ги подлага на принудителен труд;

б) поставя в действие мерки за възпрепятствуване участието на расова група хора в политическия, социалния, икономическия и културния живот на страната и за преднамерено създаване на условия, които препятствуват пълното развитие на такава група хора, в частност, като лишава нейните членове от основните свободи и права на гражданите;

в) постави в действие мерки за разделяне населението по расов признак чрез създаване на резервати и гета, чрез забрана на смесени бракове между членове на различни расови групи или чрез експроприация на принадлежаща им поземлена собственост;

г) отнема основни права и свободи на организации или лица, понеже те се противопоставят на апартейда, се наказва с лишаване от свобода от пет до петнадесет години“ и съответно неговия еквивалент Конвенция за защита правата на човека и основните свободи изискваме следната информация базирана на долупосочените факти.

На първо място парадокс или логично е по време на обявена пандемия Ковид 19 на територията на РБ:

Броят на умрелите през 2017 г. е 109 791 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.5‰. Спрямо предходната година, броят на умрелите се увеличава с 2 211.

Броят на умрелите през 2018 г. е 108 526 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.4‰. Спрямо предходната година, броят на умрелите намалява с 1 265.

Броят на умрелите през 2019 г. е 108 083 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.5‰. Спрямо предходната година броят на умрелите намалява с 443.

Смъртността за 2020 година, за първото четиримесечие към 23:46 ч., на 01 май 2020 е 35 029 души, респективно прогнозата за годишната смъртност е посочения сбор умножен по 3 или 105 087 души, като според тези данни към момента се отчита спад в смъртността през 2020г. спрямо всяка от предходните 5 години и не кореспондира с данни за обявена пандемия, но е доказателство за това, че днес медицината не е в помощ на обществото и неоснователно налага ограничения на човешките ни права и свободи, което е и диктатура, като към момента ЕК „отчитала“ ръст на смъртността на територията на РБ, а това вече е доказателство за световна конспирация. Не бива да пренебрегваме и факта, че единствената разлика с предходните години е, че през 2020 г., всички са починали от коронавирус-Ковид 19 в интерес на конспирацията и вменяване на страх в населението системно чрез медии и телевизии, комисии и щабове под контрол и диктат на правителствата. Дали това не е част от корупцията на световно ниво, която 31 години, систематично ограбва народите и държавите, което даже и изпитахме на собствен гръб?

Република България е суверенна правова държава и външно вмешателство е недопустимо. А когато властта работи против националната сигурност, обществен ред, живота и здравето на гражданите, тези действия са доказателство за неспазването на обществения договор, ако може да се каже, че има налице такъв или с други думи казано, е престъпления срещу човечеството.

Именно на това основание ПРАВИМ СЛЕДНИТЕ ИСКАНИЯ:

1.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за установена възпалителна реакция, довела до смърт, без да има други несъвместими с живота заболявания в РБ и други държави.

2.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за специфични патоморфологични белези на пораженията от коронавируса върху човешките тъкани на починали от коронавирус в РБ и други държави.

3.Да представите веществени доказателства, издадени от експерти, за разлика при аутопсия между починал с коронавирус и такъв, починал от сезонна вирусна инфекция доказано, между времето преди обявяването на пандемията и забраната за извършване на аутопсии в РБ и други държави.

4.Да  представите доказателства на какво основание е забранено на всички държави, извършването на аутопсии, от СЗО, както и да приложите документа за тази забрана.

5.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за моноклонално антитяло, с което се маркира и различава картината от тази на други вирусни инфекции в РБ и други държави.

6.Да представите доказателства и основания за суспендиране на Конституцията на Р България в сила от 13.07.1991 г. и дерогиране на КОНВЕНЦИЯ за защита на правата на човека и основните свободи на основание фундаменталната норма на чл. 15 :

Член 15 (Доп. - ДВ, бр. 137 от 1998 г.)

Дерогиране при извънредно положение

1. По време на война или на друго извънредно положение, застрашаващо съществуването на нацията, всяка от високодоговарящите страни може да предприеме действия, освобождаващи я от изпълнението на нейните задължения по тази конвенция, но само дотолкова, доколкото положението го налага и при условие, че тези действия не са несъвместими с другите й задължения по международното право.

2. Не се допуска никакво освобождаване на основата на предходната разпоредба от задълженията по чл. 2 освен по отношение на смърт, настъпила в резултат на правомерни актове на война, както и от задълженията по чл. 3 , 4, т. 1 и чл. 7 .

3. Всяка от високодоговарящите страни, която се ползва от правото на такова освобождаване, е длъжна да предостави на Генералния секретар на Съвета на Европа пълна информация относно предприетите действия и породилите ги причини. Тя също така е длъжна да информира Генералния секретар на Съвета на Европа за датата на прекратяване на тези действия и на възстановяване прилагането на разпоредбите на тази конвенция в пълния им обхват.

7. Да представите копие на Нотификационно писмо, извършено от  Министър Данаил Кирилов, до ЕСПЧ, ведно с отговора, относно искането по чл.15 за временно дерогиране Конвенция за защита правата на човека и основните свободи,

8. Да представите от независими експерти безспорни доказателства, застрашаващи съществуването на нацията. В случай, че такива не са налице, ще считаме, видно от фактическата обстановка да отговорите с „ДА“ или „НЕ“ на въпросите:

8-1. НИЕ ВЪВ ВОЙНА ЛИ СМЕ или

8-2. Всичко това случващо се повече от година, е настъпило в резултат от неправомерни актове в нарушение на правилата на международното право за водене на война попадащи в Глава четиринадесета ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО, Раздел II, Престъпления против законите и обичаите за водене на война НК

9. След като бе наложено извънредно положение на територията на Р България и останалите държави страна по Ковид 19, МОЛЯ да отговорите:

9-1. предвиден ли е механизъм за осигуряване на средства и стоки от първа необходимост и кой е той на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19?

Ако отговорът е НЕ, да отговорите дали това е поставяне в действие мерки:

9-1-1. за възпрепятствуване участието на група хора в политическия, социалния, икономическия и културния живот на страната и преднамерено създаване на условия, които препятствуват пълното развитие на такава група хора, в частност, като лишава нейните членове от основните свободи и права на гражданите на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19

9-1-2. за разделяне населението, чрез създаване на групи или чрез експроприация на принадлежаща им поземлена собственост и отнемане на основни права и свободи на организации на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19

9-1-3. срещу лица, които се противопоставят на престъпно водената политика на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19?

9-2. кой е този механизъм, от кого се финансира и ако е със средства от Европейския съюз, да представите подробен списък с размера-средства, отпуснати за всяка една страна членка на ЕС по отделно.

9. Как ще обясните твърдението, по време на обявената „пандемия“ Ковид 19, че това е вирус, непознат на човечеството, при наличието на издаден патент за тестване на Ковид 19 от 13 октомври 2015 г., собственост на Ричард Ротшилд? (Снимка №1 и №2)

10. Защо в рекламните и информационни материали, не е посочено наличие на аденовирус от шимпанзе в тези препарати, набедени за ваксини?

10.1. Каква е целта на това наличие?

10.2. Да представите безспорни доказателства за Вашите твърдения!

10.3. Да представите безспорни доказателства за ползите и вредите от тези препарати, набедени за ваксини!

10.4. След като се твърди, че медицината е толкова напреднала, да посочите препятствията, които срещате за намирането на лекарство за лечение на заболявания като рак, диабет, високо кръвно, инсулт, инфаркт и прочие, ведно с причините и начина на лечение за образуването на сочените като причина за смърт съсиреци, образувани след ваксинация?

10.5. Как ще коментирате множеството противоречия, веднъж говорите за ваксини, след това за препарати, при липса на изолат и поява на мутации?

10.6. Ако това е вирус, следователно е природно създаден и не подлежи на патентоване, нали?

10.7. Ако не представите доказателства, че това е вирус, значи е биохимическа атака над гражданите на планетата, престъпление срещу човечеството, противоречи на множество Конвенции, което е тероризъм с цел доминиране на населението.

11. От къде „Правителствата“, в частност за РБ, черпят права за закупуване, още през 2017-2018 г., на Ковид 19 тестови комплекти, без РБ да е страна по договор с тази СЗОрганизация и да има обявено официално „уж съществуването” на „Ковид 19”? 

11.1. Колко теста са били закупени и по чие нареждане?

11.2. Подлагана ли е тази сделка на обществен дебат и кога или защо тази информация е укрита от нас - народите? (снимка №3)

12. Днес, когато претендирате за върховенство на закона, след като не е ратифициран Договора „СЕТА“ от много държави от ЕС, включително и Република България, а прилагате насилствено, чрез диктатура, когато според върховенството на закона, този Договор е неприложим на територията на ЕС. В същата тази връзка, имено на това основание, Договора „СЕТА“, не може да породи и не поражда присъщите правни последици за РБ и останалите държави членки на ЕС, но на основание отговор от Представителството на ЕК в РБ, който представлява веществено доказателство за незаконно прилагане и изпълнение, Вие чрез Договора „СЕТА“ предоставяте по насилствен и укрит начин права на корпорациите, които не само не им следват по закон, но и с присъщите действия, декларирате злоупотреба с власт, диктатура и геноцид, равни на политически и икономически преврат, чрез измамата Ковид 19 получен във връзка Арбитражно Решение от 07.02.2020г. на Инцидентна Арбитражна Комисия „Контра СЕТА“, с което е провъзгласено първо четене на договора „СЕТА“ в РБ за нищожно и прегражда по-нататъшни действия за приемане – ратифициране на същият договор, неприложим не само на територията на РБ, но и в останалата част на Европейския съюз. Нека Ви припомним, че и още 10 държави не са ратифицирали този престъпен договор.

13. Как ще обясните, че за Р България са посочени: ИЗНОС на COVID – 19 тестови комплекти още през 2017 г., на стойност 6 650 000.02 USD и с общо тегло 57 616 кг., с посочен партньор World? (Снимка №3)

11. След като не веднъж изобретателя на ПСР теста, Кари Мълис, е протестирал за това, че неговия тест не може да служи за клинично изследване, особено за вируси с къси вериги, защо Вие продължавате със злоупотребата-измамата, с което вменявате страх в населението/ята? Каква е истинската цел на този ПСР тест? Какво е неговото съдържание?

12. Наличието на високотехнологични нано-частици в ПСР тестовете и ваксини гони ли цел за контрол, подчинение, евентуално разболяване и прочие увреждания на хората чрез 5G или друг „отново неизвестен“ за човечеството начин както беше представен Ковид 19?

13. Ще дадете ли разрешително писмо на Национално Движение „Крумови закони“ да закупува на платена от държавата, а не на черноборсаджийската цена предоставена на населението, от тестови центрове, РТ ПСР тестове на случаен принцип за независима проверка на съдържание на високотехнологични микроелементи-нано частици на върха на тестовата пръчица?

14. При липса на изолиран вирус как и на каква база определяте последващи мутации - щамове и как определяте тяхното различие един от друг, когато няма налице още изолиран вирус?

15. да предоставите научни публикации и изследвания за различните щамове за SARS - CoV-2 – Covid 19 на територията на РБ и другите държави на ЕС.

16. Дали с консумираното престъпване на клетвата на „Правителствата“ (по конкретно за РБ по чл. 109 от Конституцията за РБ, „Членовете на Министерския съвет полагат пред Народното събрание клетвата по чл. 76, ал. 2.“) се установява несъвместимост да продължавате да изпълнявате пълномощията по отношение на всички, предоставени от народа и дали клетвопрестъпничеството не е безспорно липса на съгласие и основание за предсрочно прекратяване на „пълномощията“ от народа, ако може да се каже, че такива са дадени?

17. От фактическата политическа и икономическа обстановка, моля да посочите кой, от къде, с какво и по чие нареждане черпи права и компетенция да ни обгазяват по въздух?

18. В случай на липса на безспорни доказателства и основание за извършване на горепосочените действия ще считаме за предумишлено и систематично налагане на медицински тероризъм с цел геноцид над гражданите, злоупотреба с власт в полза свой личен корпоративен интерес и чужди държави, НАРУШЕНИЕ на Харта за правата на човека, Конвенция на ООН срещу корупцията (UNCAC), Конвенция за защита правата на човека, Конвенция против изтезанията и други форми, конфликт на интереси, рекет, корупция, Женевският протокол от 1925 г.; специална Конвенция за забрана на биологическото оръжие (КБО) влиза в сила през 1975 г., КОНВЕНЦИЯ за забрана на разработването, производството, натрупването и употребата на химическо оръжие и за неговото унищожаване, подписана на 13.01.1993 г. в Париж, Нюрнбергския Кодекс или с други думи казано престъпления срещу човечеството за които давност не тече!

 

Снимка №1



https://nl.espacenet.com/publicationDetails/inpadocPatentFamily?CC=US&NR=2020279585A1&KC=A1&FT=D&ND=3&date=20200903&DB=&locale=nl_NL

18. Желаем да получим отговори на АБСОЛЮТНО всеки поставен въпрос точка по точка без изключение, както по електронен път на e-mail: mantarov@mail.bg , shery66@abv.bg , така и на хартиен носител.

Предвид наличието на надделяващ обществен интерес Ви уведомяваме, ако в случай, че не ни бъдат дадени точни и ясни отговори и не бъдат приложени безспорни доказателства по всички поставени въпроси в цялост, както и по отношение на изявления от рода „предполагаме“, „приемаме“, „мислим“, „може да се каже“ и прочие ще считаме, че такива няма налице, на основание на което предвид и това, че националния съд, ЕСПЧ и Наказателния съд в Хага са загубили своята компетенция след като вече година са приели с мълчаливо съгласие и не са се самосезирали, предявяваме иск пред Арбитражен единствения независим и безпристрастен съд, за което при липса на отговори или неясни отговори без прикрепени към тях безспорни доказателства, ще се тълкуват, като признание/мълчаливо съгласие, потвърждаващи нарушения/престъпления/измама/национално предателство/клетвоотстъпничество/геноцид/политически и икономически преврат над държавата/ите. Същото се отнася и за отказ от предоставяне на изисканите от нас по-горе отговори, документи и доказателства.

 

Снимка №2




Снимка №3




Отговорите които следва да бъдат предоставени от Република България да са на български език, а тези от Европейският съюз желаем да бъдат на български, немски, френски, английски и испански език.

 

25.03.2021 г.                                                              С Уважение,

София                                                                                               Спас Мантаров 


Изтегли питането като PDF.


И ето и първия отговор на Столичната РЗИ.



А знаете ли, че има още две питания по въпроса до МЗ и на двете министерството отговаря, че няма данни за доказателства за съществуването на вируса, нито за безопасността и ефикасността на ПСР тестовете и ваксините. С една дума официално си признават, че няма пандемия има ПЛАНдемия. Повече по темата тук.


вторник, 6 април 2021 г.

Как (не) гласувахме на изборите на 4.4.2021 г.

Предупреждавахме, че изборите на 4.4.2021 г. за Народно събрание ще бъдат зрелищно провалени и страната ще изпадне в конституционна криза. Не само, защото датата им 4.4.2021 дава фаталното число 13 (4+4+2+0+2+1). Не само заради  фалшификациите на гласуването с хартиени бюлетини, както винаги. Нито заради електронните фалшификации, които направиха с машинното гласуване (машините са купени от фирма - производител чийто собственик е Джордж Сорос, същите машини, които видяхме, как отнеха изборната победа на президента Тръмп в полза на педофила Байдън). Не и заради сложността на протоколите с крайните резултати, които трябваше да попълват членовете на СИК в края на изборния ден.
А заради една безумна, противоконституционна и незаконна - нищожна заповед и указанията към нея на здравния министър Ангелов, която разпорежда избирателите да влизат в изборните секции с маски. 90% от българите са против маските и тази заповед, щеше да им попречи да упражнят конституционното си право на избор. Така и стана. Вижте документалния филм.

Започнахме от училище "Хенри Форд", пробвахме в още две и завършихме в 18-то. В трите ни спряха още на вратата. Полицаите от 3 РУ на СДВР се постараха да ни попречат да гласуваме, тоест нарушиха конституционните ни права. С извинението, че изпълнявали заповед на министъра на здравеопазването. Най-груби бяха в "Хенри Форд". Там още на портала ни посрещна нашата вече позната от случката в "Била" полицайка Рая и някакъв охранител, който даже се опита да ни измери температурите... А Рая грубо дърпаше и блъскаше нашата съратничка искаща просто да гласува и в крайна сметка не й позволи... Другият полицай на входа излезе и по радиостанцията повика подкрепление с думите, че групата на "М. прави проблеми..." 
Излязохме на двора и подадохме сигнал за нарушени избирателни права на дежурния телефон на ЦИК, който се оказа на СДВР всъщност. Звукозаписът е тук. Докато се разправяме с дежурния по телефона, се изсипаха 7 полицаи с две коли и ни взеха личните карти за проверка. Половин час им обяснявахме какво е констиуция, закони и заповед и какво нарушават. Някои от тях чистосърдечно признаха, че не разбират от юридически проблеми, защото не са изучавали право в школите??! Ние бяхме като гръмнати и ги попитахме дали не се шегуват? Обаче не, те бяха сериозни. А как тогава преследват закононарушители, като не знаят какво означава това!??
След разправията на двора на гимназията се качихме на двете си коли и групата ни потегли към следващото училище. Полицаите там на портала явно вече бяха предупредени и веднага повикаха дежурната група по радиото. Те обаче закъсняха. Направихме хубав спор с представителката на районната администрация, тя също си призна, че е правно неграмотна, снимахме всичко, подадохме жалба на дежурния телефон на ЦИК - СДВР и си тръгнахме. Звукозаписът от подадения сигнал е тук.  Докато излизахме от двора, дойде отново същата дежурна група, която ни проверяваше документите в "Хенри Форд". Поздравихме ги любезно и ги подминахме. Те не можеха нищо да ни кажат този път. Качихме се на колите и тръгнахме към 18-то училище. По пътя забелязахме как една полицейска кола се залепи като опашка зад втората ни кола. Решихме да ги поразходим из квартала и подминахме на два пъти 18-то като завъртяхме хубави кръгчета през десетки улички. Говорихме със съратниците от втората кола да отидем в 51 СОУ вместо в 18-то. Ние се откъснахме напред и скоро бяхме на паркинга на "Била" близо до 51 СОУ. Втората кола обаче закъсняваше. "Звъннахме им, оказа се, че след като два автомобила на 3-то РУ на МВР са се сменяли да ги следят, са им прикачили автомобил от служители към СДВР. За да се уверят дали наистина са следени целенасочено от полицията, нашите приятели са направили едно кръгче на Руски паметник. В момента, в който излизали от кръговото, за да продължат по бул.“Цар Борис III”, полицейската кола им е подала звуков сигнал да спрат. Явно, тези момчета са гледали много американски филми, където лошите сменят колите с които следят добрите герои, но там използват цивилни различни коли, а не полицейски... Последвала пълна проверка на документите, личните карти и на автомобила. Приятелите ни били „прикачени“ към СПО (специализирана полицейска операция) – това е било обяснението на служителката от СДВР, която е взела личните карти на спътниците на шофьора. Още малко и да ни изкарат ОПГ... Тръгнахме да се връщаме към кръговото да се включим в „купона“, но докато стигнем в задръстванията се оказа, че нашите са ги пуснали и те са отпрашили към 51-во. Връщаме се и се намираме на същия паркинг на "Била". Цялата група, смеейки се на полицейските мъки, тръгваме към училището.“ Влизаме в 51 СОУ "Елисавета Багряна". Всички 7 души сме без маски, но о, чудо! на портала полицаите и охранителите се правят, че не ни виждат. Качваме се спокойно на втория етаж, но там опашките се оказват огромни и нашата Р, която трябва да гласува, предпочита да се върне по-късно, като се разотиде навалицата. Слизаме безпроблемно надолу, подминаваме пак полицаите, които продължават да не ни забелязват и разочаровани се качваме на колите. Има два варианта. Или са им казали, да не ни закачат, за да не стават скандали в изборния ден или наистина са хора, които също мразят намордниците, които и те самите носят.



Пътуваме отново към 18-то, но този път нямаме опашка от полицейски коли. Умориха ли се, бензинът ли им свърши или вече не сме им интересни, но стигаме нормално до училището. Там успяваме да влезем до секцията и нашият съратник за малко щеше да гласува без маска. Но уви, идват двама полицаи макар и със закъснение и пак ни изваждат цялата група на двора. Отново ни искат личните карти. Любезно ими ги даваме със злъчни усмивки, за трети път ще ги запишат, как не ги мързи от този безмислен труд, който кипи или си мислят, че ни плашат. Плашат гаргите, но това по-нататък. След поредната разправия отново не гласуваме. Подаваме 3-та вече жалба за нарушени конституционни права на дежурния телефон на ЦИК - СДВР. Вече имаме достатъчно доказателства - снимки, видео, аудио записи, свидетелски показания, записали са ни личните карти, не могат да се измъкнат от отговорност. Всички конституционни и законови нарушения са документирани надлежно. Разотиваме се уморени, мокри и премръзнали от дъжда и снега, но доволни от добре свършената работа. Сега вече ние сме на ход...

Следва продължение....

И продължението дойде, започнахме атаката до държавните органи имащи отношение към законността на проведените избори. Можете да копирате долното писмо и да го пратите и от свое име, ако имате подобен случай, но разбира се трябва да го преработите и да добавите вашите данни и факти.

 

ДО

ЦЕНТРАЛНАТА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

ПЛ. „КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР I” №1

ГР. СОФИЯ

ДО

МИНИСТЕРСТВОТО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО

ДО

ОМБУДСМАНА НА РБ

ДО

НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ

 

КОПИЯ:

ДО ПРЕЗИДЕНТА НА РБ

ДО

ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПАРТИИ И КОАЛИЦИИ

УЧАСТНИЦИ В ИЗБОРИТЕ

 

От: ............................................

телефон: ..................................

електронна поща: ....................

 

Уважаеми Дами и Господа,

На 1.4.2021 г. – четвъртък, изпратих до ЦИК по електронна поща подписано с цифров електронен подпис искане за осигуряване на свободен достъп до избирателните секции в страната с цел упражняване на правото на глас на всички правоимащи български граждани. (Приложение 1). Причината беше, че на сайта на Министерство на здравеопазването бяха публикувани указания, (нямащи никаква правна стойност) в които бе упоменато, че желаещите да гласуват на парламентарните избори на 04.04.2021 г. трябва да носят маски на лицето в сградата на съответното училище и да ги свалят в изборната секция за да бъдат идентифицирани по лична карта. (Приложение 2)

Това изискване, беше недопустимо, незаконно и противоконституционно, поради следните аргументи:

    - влизането с прикрити части на лицето в сградата на изборната секция се явява предпоставка за престъпление, от страна на недоброжелателни лица, във важния изборен ден

   - дискриминация, защото нарушава изборните ни права по Конституция - чл. 42 (1); чл. 57 (1) във връзка с чл. 29 (2) и чл. 52 (4).

   - противозаконност – „ЗАКОН ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НОСЕНЕТО НА ОБЛЕКЛО, ПРИКРИВАЩО ИЛИ СКРИВАЩО ЛИЦЕТО“ - чл. 2; чл. 4.

Копие на искането ми беше изпратено и на Министерството на Здравеопазването по държавната „Система за Сигурно Електронно Връчване“. Оттам получих входящ номер, но от ЦИК в противоречие на чл. 13а във връзка с чл. 18а от АПК до момента нямам такъв. За съжаление в следващите два дена до изборите – 2 и 3 април 2021 г., нито ЦИК, нито МЗ взеха отношение по моето искане, нито ми върнаха какъвто и да бил отговор.

Така в изборния ден 04.04.2021 г, група приятели с избирателни права се опитахме да ги осъществим, като гласуваме в съответните си избирателни секции. На трима от нас, общински чиновници от районните администрации, училищни охранители и полицаи от 3-то РУ-СДВР попречиха с груба сила да упражним Конституционното си право си на глас, като използваха за претекст отказа ни да сложим маски в училищните сгради със избирателните секции. На въпросите ни, на какво основание отнемат конституционните ни права, всички те споменаха заповед на министъра на здравеопазването (която не ни беше представена, дори не можеха да ни кажат номера и датата й на издаване) и указанията на министерството, споменати по-горе, които една общинска чиновничка ни показа на хартия в едно от училищата. При такова развитие на събитията, аз също не можах да упражня правото си на глас. Имаме 7 свидетели, поредица от звукозаписи, видеозаписи и снимки и подадохме 3 жалби на обявения от ЦИК телефон на СДВР за подаване на сигнали за нарушения в изборния ден. Част от материалите и доказателствата са тук. (Приложение 3)

Считам, че тук са извършени поредица от нарушения на международни конвенции и пактове за гражданските и политическите права и основни свободи на човека, които България надлежно е ратифицирала и съгласно Конституцията ни – чл. 5 ал. 4, са приоритетна част от вътрешното ни право, също нарушения на самата Конституция и редица закони сред които, (но не само) са:

1.     Членове 2, 5, 6 и 7 във връзка с чл. 21 т. 1 и т. 3 и чл. 29 т. 2  от Всеобщата Декларация за Правата на Човека на ООН.

2.     Членове 3, 7 т. 1, 14 и 17 от Европейската Конвенция за Защита Правата на Човека и Основните Свободи, във връзка с чл. 3 от Допълнителния протокол към КЗПЧОС.

3.     Членове 5, 7, 17 т. 1 и т. 2 чл. 25  а) и б), чл. 26,  от Международния Пакт за Гражданските и Политическите Права.

4.     Чл. 5 ал. 1, ал, 2 и ал 4, чл. 6 ал. 2, чл. 10, чл. 29 ал. 1 и ал. 2, чл. 30 ал. 1 и ал. 2, чл. 32 ал. 1, чл. 38 и чл. 42 ал. 1  от Конституцията на България.

5.     Чл. 167 ал. 1 от НК.

     Настоявам за незабавно решение на ЦИК и другите компетентни държавни органи относно законността на така проведените на 04.04.2021 г. избори.

 

11.04.2021 г.

Град София.

С уважение:

 

 

Приложения:

  1. Искането подадено до ЦИК и МЗ на 1.4.2021 г. по електронен път в отделен PDF файл.
  2. Указания за провеждане на изборите за народни представители в страната на 4 април 2021 година в условията на обявена извънредна епидемична обстановка във връзка с COVID-19 на Министерство на здравеопазването.
  3. 3.  Кратко описание на случилото се на изборите с част от направените от нас аудио и видеозаписи.


Ако и вие не сте упражнили правото си на глас поради нищожната заповед и указание на МЗ за изборите се свържете с нас, по-долу сме дали всичките си контакти. Заедно за победата срещу тоталитарната диктатура на новия световен ред!



четвъртък, 1 април 2021 г.

Предизвестеният провал на изборите


Изборите на 4.4.2021 г. за Народно събрание ще бъдат зрелищно провалени и страната ще изпадне в конституционна криза. Не само, защото датата им 4.4.2021 дава фаталното число 13 (4+4+2+0+2+1). Не само и заради предстоящите фалшификации на гласуването с хартиени бюлетини, както винаги. Нито заради електронните фалшификации, които ще се направят с машинното гласуване (машините са купени от фирма - производител чийто собственик е Джордж Сорос, същите машини, които видяхме, как отнеха изборната победа на президента Тръмп в полза на педофила Байдън). Не и заради сложността на протоколите с крайните резултати, които трябва да попълват членовете на СИК в края на изборния ден.

А заради една безумна, противоконституционна и незаконна - нищожна заповед и указанията към нея на здравния министър Ангелов, която разпорежда избирателите да влизат в изборните секции с маски. 90% от българите са против маските и тази заповед, ще им попречи да упражнят конституционното си право на избор.

Затова организирахме масова кампания и в момента хиляди българи пращат до ЦИК това писмо - предупреждение:


ДО

ЦЕНТРАЛНАТА ИЗБИРАТЕЛНА КОМИСИЯ

ПЛ. „КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР I” №1

 ГР. СОФИЯ


От: .....................................................

телефон: ...........................................

електронна поща: ............................

 

Уважаеми г-н Председател!

На сайта на Министерство на здравеопазването са публикувани указания, в които е упоменато, че желаещите да гласуват за парламентарни избори на 04.04.2021 г. трябва да носят маски на лицето в изборната секция.  В сайта на ЦИК се предлагат образователни клипове, указващи начините за гласуване, в които всички „герои“ са с маски. Това изискване, в такъв важен ден, е недопустимо, поради:

   - влизането с прикрити части на лицето в сградата на изборната секция се явява предпоставка за престъпление, от страна на недоброжелателни лица, във важния изборен ден

   - дискриминация, защото нарушава изборните права по Конституция /чл. 42 (1) ; чл. 57 (1) във връзка с чл. 29 (2) и чл.52 (4)/

   - противозаконност – „ЗАКОН ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НОСЕНЕТО НА ОБЛЕКЛО, ПРИКРИВАЩО ИЛИ СКРИВАЩО ЛИЦЕТО“ /чл.2; чл.4/

Във връзка с това, като пълноправен български гражданин на Република България, имащ конституционното право да упражня изборните си права, държа да ми бъде дадена следната информация:

1) Как ще ми бъде гарантирано конституционно установеното право на глас при условие, че твърдо заявявам, че няма да наруша  ЗАКОНА ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НОСЕНЕТО НА ОБЛЕКЛО, ПРИКРИВАЩО ИЛИ СКРИВАЩО ЛИЦЕТО, тъй като при нарушението му, подлежа на наказание /чл.6 (1) / и спрямо заповедите на МЗ, към които ЦИК явно се придържа, цитираният закон е в съответствие с чл. 5 (1) от АПК.

2) Ако ми бъде отказано това право, на какво нормативно основание  ще се случи това? От кое длъжностно лице и в кой държавен орган?

3) Ако ми бъде потвърдено правото да гласувам с открито лице, бих искал да ме уведомите за реда, по който ще се случва това. Ако ми откажете правото на гласуване,  ще бъда принуден да заведа дело за дискриминация и нарушаване на конституционните ми права при упражняване правото ми на изборен глас, като и че по този начин извършвате престъпление:

 *Наказателен кодекс, Раздел III. Престъпления против политическите права на гражданите

Чл. 167. (1) Който чрез насилие, измама, заплашване или по друг незаконен начин пречи на някого да осъществи избирателното си право или да бъде избран или да гласува на референдум или да участва в подписка за произвеждане на референдум, се наказва с лишаване от свобода от една до три години и с глоба от хиляда до десет хиляди лева.

(5) Когато деянието по ал. 1 - 4 е извършено от длъжностно лице при или по повод изпълнение на служебните му задължения, наказанието е лишаване от свобода от две до седем години и глоба от десет хиляди до тридесет хиляди лева.

Предупреждавам Ви, че ако не излезете незабавно с решение за свобода на гласуването във всички секционни избирателни комисии в страната без маска, ще си потърся правата по съдебен ред.

С уважение: ..................................

Образецът на писмото във формат DOCX можете да изтеглите и използвате и оттук. Теглете или копирайте, допълнете вашите данни и пращайте на електронната поща на ЦИК с копие до МЗ.

ЦИК   cik@cik.bg 

МЗ     delovodstvo@mh.government.bg   

Ако не вземат мерки до събота с решение за отмяна на задължителността на маските в избирателните секции, изборите ще бъдат провалени и атакувани пред Конституционния съд.

Бяхме предупредили ЦИК с тези писма в петък. Те не решиха нищо до събота. В неделя опитахме да гласуваме в няколко училища в район "Света Троица". Ето какво се случи...


Следва подаване на жалби в ЦИК, прокуратурата и съда за нарушението на конституционното право на гласуване. И разбира се, както обещахме го направихме!

 

Национален Сбор за Съпротива „Свети Георги Победоносец“

https://blogopisezhrabur.blogspot.com/p/blog-page_6.html

https://www.facebook.com/groups/nsssgp/

nss_sveti_georgi_pobedonosets@abv.bg

https://www.facebook.com/NSSSGP




Последни новини

powered by Surfing Waves