Най-новите

събота, 17 април 2021 г.

Искания за касиране на изборите

Вероятно си спомняте сагата ни в  изборния ден, когато полицията не ни допусна да гласуваме в секциите, защото отказахме да сложим маски? Да не си мислите, че сме спряли дотук? Това беше само разузнаване с бой. Трябваха ни доказателства за извършваното престъпление срещу гражданските и политически права на човека. Събрахме достатъчно.  Ето и видео за припомняне на случая.

И сега направихме втората стъпка. Наши познати кандидати за народни представители от различни партии, които не успяха да влязат в Народното събрание пуснаха две жалби по член 305 от Изборния кодекс с искане за касиране на изборите като незаконни. Ето ги поред и двете. Тази е от нашия Национален Сбор за Съпротива "Свети Георги Победоносец":

До:

Президента на Република България

Председателя на Върховния Касационен Съд

Председателя на Върховния Административен Съд

Главния Прокурор на Република България

ОСПОРВАНЕ

на законността на изборите за народни представители, проведени на 4-ти април 2021 г., на основание чл. 305, ал. 1 от Изборния Кодекс

От ................................................ кандидат за народен представител в ......... МИР ......... от името на ПП ..........................................................

Уважаеми г-н Президент на Република България,

Уважаеми г-н Председател на ВКС,

Уважаеми г-н Председател на ВАС,

Уважаеми г-н Главен Прокурор,

На основание чл. 305, ал. 1 от Изборния Кодекс,

ОСПОРВАМ

законността на изборите за народни представители, проведени на 4-ти април 2021 г. пред Вас, в качеството Ви на органи по чл. 150 ал. 1 от Конституцията на Република България, като настоявам, по силата на чл. 305, ал. 2 от Изборния Кодекс, да сезирате Конституционния съд за произнасяне относно законността на изборите за народни представители

МОТИВИ:

Преди изборите на сайта на Министерство на здравеопазването бяха публикувани указания за провеждането на изборите, (нямащи никаква правна стойност) в които бе упоменато, че желаещите да гласуват на парламентарните избори на 04.04.2021 г. трябва да носят маски на лицето в сградата на съответното училище и да ги свалят в изборната секция за да бъдат идентифицирани по лична карта. (Приложение 2) 

Това изискване, беше недопустимо, незаконно и противоконституционно, поради следните аргументи:

   - влизането с прикрити части на лицето в сградата на изборната секция се явява предпоставка за престъпление, от страна на недоброжелателни лица, във важния изборен ден

   - дискриминация, защото нарушава изборните права по Конституция - чл. 42 (1); чл. 57 (1) във връзка с чл. 29 (2) и чл. 52 (4).

   - противозаконност – „ЗАКОН ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НОСЕНЕТО НА ОБЛЕКЛО, ПРИКРИВАЩО ИЛИ СКРИВАЩО ЛИЦЕТО“ - чл. 2; чл. 4.

В изборния ден 04.04.2021 г. група граждани са били възпрепятствани в град София да упражнят избирателните си права за което имаме 7 свидетели, поредица от звукозаписи, видеозаписи и снимки и подадени 3 жалби на обявения от ЦИК телефон на СДВР за подаване на сигнали за нарушения в изборния ден. Можем да предоставим доказателствата и свидетелските им показания.

Считам, че тук са извършени поредица от нарушения на международни конвенции и пактове за гражданските и политическите права и основни свободи на човека, които България надлежно е ратифицирала и съгласно Конституцията ни – чл. 5 ал. 4, са приоритетна част от вътрешното ни право, също нарушения на самата Конституция и редица закони сред които, (но не само) са:

1. Членове 2, 5, 6 и 7 във връзка с чл. 21 т. 1 и т. 3 и чл. 29 т. 2  от Всеобщата Декларация за Правата на Човека на ООН. 

2. Членове 3, 7 т. 1, 14 и 17 от Европейската Конвенция за Защита Правата на Човека и Основните Свободи, във връзка с чл. 3 от Допълнителния протокол към КЗПЧОС.

3. Членове 5, 7, 17 т. 1 и т. 2 чл. 25  а) и б), чл. 26,  от Международния Пакт за Гражданските и Политическите Права.

4. Чл. 5 ал. 1, ал, 2 и ал 4, чл. 6 ал. 2, чл. 10, чл. 29 ал. 1 и ал. 2, чл. 30 ал. 1 и ал. 2, чл. 32 ал. 1, чл. 38 и чл. 42 ал. 1  от Конституцията на България.

5. Чл. 167 ал. 1 от НК.

6. Заповедта на МЗ и указанията за носене на маски от избирателите в секциите са правно нищожни, понеже представляват нормативни актове, а не са публикувани в „Държавен вестник“ съгласно изискванията на чл. 5, ал. 5 от Конституцията във връзка с чл. 75 от АПК и чл. 37 ал.1 от ЗНА.

На основание чл. 305, ал. 2 от Изборния Кодекс, настоятелно моля да сезирате Конституционния съд за произнасяне относно законността на проведените избори за народни представители.

Дата: ................................2021 г.

С уважение: ………………............

Имаме вече входящи номера от някои от институциите, до които ги подадохме. Ето от ВКС и Главната прокуратура.


Имаме и от Омбудсмана вх. № 3141/19.04.2021 г., от Централната Избирателна Комисия - вх.№ НС-22-1686-1/14.04.2021 г. и още един от Главната прокуратура - вх. номер - PRB202109734519I. Според чл. 305 ал. 1 от Изборния кодекс при обжалване на законността на изборите от кандидат - депутати или партии и коалиции участвали в изборите, исканията могат да се отправят до Президента, Министерския съвет, Народното събрание, ВКС, ВАС, Главния прокурор, Омбудсмана или Висшия Адвокатски Съвет, които трябва да препратят жалбите до Конституционния съд  за да може той да отсъди за законността на изборите. Да видим кои институции ще си свършат работата как и кога.

Втората подадена е писана от нашите съратници от БРЦК. Ето я и нея:

До:
Президента на Република България
Председателя на Върховния Касационен Съд
Председателя на Върховния Административен Съд
Главния Прокурор на Република България


ОСПОРВАНЕ
на законността на изборите за народни представители, проведени на 4-ти април 2021 г., на основание чл. 305, ал. 1 от Изборния Кодекс

От ................................................ кандидат за народен представител в ......... МИР ......... от името на ПП ..........................................................


Уважаеми г-н Президент на Република България,
Уважаеми г-н Председател на ВКС,
Уважаеми г-н Председател на ВАС,
Уважаеми г-н Главен Прокурор,

На основание чл. 305, ал. 1 от Изборния Кодекс,

ОСПОРВАМ
законността на изборите за народни представители, проведени на 4-ти април 2021 г. пред Вас, в качеството Ви на органи по чл. 150 ал. 1 от Конституцията на Република България, като настоявам, по силата на чл. 305, ал. 2 от Изборния Кодекс, да сезирате Конституционния съд за произнасяне относно законността на изборите за народни представители

МОТИВИ:

1. Разминаване между броя на населението според данните на Националния статистически институт и броя на избирателите според Централната избирателна комисия
Налице е недопустимо противоречие между данните за броя на населението в България и представените от ЦИК данни за броя на избирателите, което хвърля сериозна сянка на съмнение върху легитимността на цялостния изборен процес. 
Конкретните данни са следните:
1. Общ брой избиратели според ЦИК: 6 588 372 души. 
a. източник: официалната интернет-страница на ЦИК, интернет адрес: https://results.cik.bg/pi2021/aktivnost/index.html 
2. Данни за населението според Националния статистически институт:
a. Към 31 декември 2019 г. населението на България е 6 951 482 души, в това число:
i. до 19-годишна възраст: 1 315 235 души;
ii. над 19-годишна възраст: 5 636 247 души.
b. източник: официалната интернет-страница на НСИ, интернет адрес: https://www.nsi.bg/bg/content/2977/население-по-статистически-райони-възраст-местоживеене-и-пол
Налична е разлика в методологиите на двете институции, изразяваща се в следното:
1. Данните на НСИ са с възприета граница 19-годишна възраст, докато данните на ЦИК са с граница 18-годишна възраст.
2. Данните на НСИ са изведени към дата 31-ви декември 2019 г., докато данните на ЦИК би следвало да са актуални към изборния ден – 4-ти април 2021 г.

Въпреки това – разминаването е очевидно, като е непропорционално до степен, която не може да бъде оправдана със споменатите методологически различия.

За да сведем до минимум евентуалното влияние на различните методи на преброяване, взехме под внимание следните изходни данни:
1. Данни за населението според Националния статистически институт за населението на България към 31 декември 2019 г.:
a. лица над 14-годишна възраст – 5 949 224 души – с което се дава значителен „бонус” за ЦИК, доколкото в цифрата се оказват включени голям брой лица на възраст 15-18 години, които не биха могли да бъдат гласоподаватели;
2. Относно българите в чужбина – данни за миграцията според Националния статистически институт към 31 декември 2019 г.:
a. Общо емигранти – 39 941 души (източник: официалната интернет-страница на НСИ, интернет адрес: https://www.nsi.bg/bg/content/13036/външна-миграция-по-възраст-и-гражданство-на-мигриралите-лица)
3. Сбор на горните две цифри: 5 949 224 + 39 941 = 5 989 165 души.
Последната цифра отразява максималния брой на лицата, които биха могли да бъдат гласоподаватели по информация на НСИ, актуална към дата 31.12.2019 г. Трябва да се има предвид следното:
1. В цифрата 5 989 165 души са включени значителен брой лица на възраст 15-18 години;
2. Предвид общата демографска тенденция за спад в населението на страната, от 31.12.2019 г. до 04.04.2021 г. цифрата няма как да се е увеличила.
Въпреки това, ако приемем цифрата 5 989 165 души като ориентир за максимално възможния брой гласоподаватели – въпреки че, както става ясно от горепосоченото, тя би трябвало да е доста по-малка – остава абсолютно недопустимо и необяснимо възприемането на факта, че ЦИК извежда броя на избирателите в България като 6 588 372 души.
Това разминаване може да означава само едно: манипулативно и незаконосъобразно присъствие в избирателните списъци на значителен брой „мъртви души”, чийто приблизителен брой – според наличните данни – би трябвало да бъде не по-малък от 600 000 души.
2. Многобройни сигнали и жалби до ЦИК за нарушения, повечето от които оставени без решение
От началото на 2021 г., в ЦИК са подадени жалби и сигнали, които се отнасят до организацията на настоящите парламентарни избори, както следва:
от жалба с вх. № 1996 до жалба с вх. № 2192 – общ брой 196. Източник – официалната интернет-страница на ЦИК, интернет адреси: https://www.cik.bg/bg/complaints?p=1, https://www.cik.bg/bg/complaints?p=12
важно – в горния брой жалби не са включени сигналите и жалбите, подадени в изборния ден; те са въведени в отделен регистър, наличен на интернет-адрес https://www.cik.bg/bg/ns2021/registers/election_day, като техният брой е 394.

От изключителна важност е да бъде отчетено следното:
1. Твърде голям брой от горепосочените жалби и сигнали, към датата на изготвянето на настоящото оспорване, все още са без решение от страна на ЦИК. Цифрите са следните:
a. от 196 бр. жалби и сигнали, подадени между 01.01.2021 г. и 03.04.2021 г., без решение са оставени 52 бр.
b. от 394 бр. жалби и сигнали, подадени в изборния ден, нито една няма решение.
2. Броят на жалбите и сигналите в изборния ден – 394 бр.  – е безпрецедентно висок. За сравнение посочваме данните за предходните два изборни процеса, за които е налична информация в интернет-страницата на ЦИК:
a. жалбите и сигналите в изборния ден на парламентарните избори, проведени на 26.03.2017 г. са били 134 бр. – източник https://www.cik.bg/bg/400;
b. жалбите и сигналите в изборния ден на изборите за членове на Европейския парламент, проведени на 26 май 2019 г., са били 160 бр. – източник https://www.cik.bg/bg/ep2019/registers/election_day

Дори бегъл поглед върху горните цифри води до следните изводи:

1. Настоящите парламентарни избори, проведени на 04.04.2021 г., са преминали под знака на изключително голям брой нарушения. Свидетелство за това е безпрецедентно високия брой жалби и сигнали, постъпили в течение на изборния ден.
2. Централната избирателна комисия се отнася с недостатъчно внимание към подадените жалби и сигнали – като би могло да бъде допуснато, че в такова поведение е налице умисъл и тенденциозност – както следва: 
a. по жалбите и сигналите, подадени в изборния ден, няма решения;
b. относно предходните жалби и сигнали за организацията на изборния процес, подавани в течение на 2021 г. до деня на изборите – не са налични решения по приблизително 20% от тях.

3. Наличие на редица слабости в процедурите, свързани с машинно гласуване
В настоящите избори бе предоставена възможност за машинно гласуване. Не само поради липсващия опит в подобни процедури, но – съвсем определено – умишлено и тенденциозно, ЦИК допусна множество слабости в организацията на процеса, които напълно компрометират резултатите от проведеното машинно гласуване. Сред тях могат да бъдат изтъкнати следните:
1. В документ на ЦИК, озаглавен „Условия и ред за провеждане на машинно гласуване”, е записано следното: “Държавна агенция „Електронно управление“ съвместно с Българския институт за стандартизация и Българския институт по метрология удостоверяват съответствието на доставения тип техническо устройство за машинно гласуване с изискванията по чл. 213, ал. 3 ИК и изискванията на техническата спецификация по методика, утвърдена от председателя на Държавна агенция „Електронно управление“, председателя на Българския институт по метрология и председателя на управителния съвет на Българския институт за стандартизация.” 
2. Никоя от тези институции, никога не е правила пълен анализ на кибер-сигурността на електронни устройства.
3. Времето за пълен анализ на кибер-сигурността на такова устройство е около 6 месеца, като е необходимо:
a. пълно описание на приложния софтуер;
b. пълно описание на системния софтуер (няма го);
c. пълно описание на електронните платки (няма го);
d. пълно описание на дизайна на интегралните схеми на тези платки (няма го и трудно може да се осъществи).
4. В същия документ: „След произвеждане на гласуването се отпечатва от системата контролна разписка, която се пуска в специална кутия за машинното гласуване. Избирателят не може да промени своя вот чрез повторно машинно гласуване.”
a. Никъде в изборното законодателство не е предвидено тези разписки да се преброяват, нито да се сравняват с резултата, калкулиран автоматично от машината за гласуване. Налице са следните разпоредби:
i. Изборен кодекс, чл. 270, ал. 2. Неизползваните и сгрешените бюлетини се преброяват преди отваряне на избирателната кутия, опаковат се поотделно, запечатват се с хартиена лента и се отстраняват от масата за броене. Отрязъците с номерата от бюлетините и контролните разписки от машинното гласуване се опаковат поотделно и се запечатват с хартиена лента. Хартиената лента се подпечатва с печата на комисията и се подписва от членове на комисията.
ii. Изборен кодекс, чл. 287, ал. 8. Бюлетините, екземплярът от протокола, предназначен за общинската администрация, и останалите книжа и материали се съхраняват до следващите избори. Помещенията, в които се съхраняват, се определят от кмета на общината и се запечатват с хартиени ленти, подпечатани с печат, върху който е поставен уникален знак, и подписани от членовете на комисията.
b. От цитираните законови текстове става ясно, че никой не поглежда отпечатаните от машината разписки. Те биват опаковани, запечатани с хартиена лента и предадени за съхраняване в запечатано помещение до следващите избори, след което се унищожават. Така описаната процедура напълно елиминира възможността за паралелно преброяване на гласовете, отчетени чрез машини.
5. Конкурсът за закупуване на машините за гласуване съдържа редица изключително обезпокоителни аспекти:
a. Българската машина е отстранена от тръжната процедура (решение, взето с 3 особени мнения) заради това, че се представлява от два консорциума, между които се твърди, че е имало връзка.
b. Избрана е вносна машина марка „Смартматик”, макар и предложена от две различни фирми – „Лекс БГ” и „Сиела Норма” с абсолютно една и съща (до стотинката) сума – 36 млн. лева. Според председателя на комисията за избор, двете оферти „се различавали малко”. Въпреки наличието на очевидна свързаност – доколкото двамата кандидати предлагат една и съща машина – те са допуснати до участие.
c. В течение на процедурата едната фирма намалява офертата с 1000 лв. докато другата отказва да намали, което е признак за твърде вероятна договорка.
d. Победителят в търга – „Сиела Норма” – оказва се, е закупила машините предварително – което е трудно обяснимо, ако фирмата не е била сигурна в победата си – доколкото става въпрос за инвестиция в размер на десетки милиони левове.
e. „Смартматик” е известна машина, била в центъра на скандалите по времето на последните американски президентски избори, както и в редица други спорни избори на много места по света (Венецуела и др.)
f. Фирма „Смартматик”, в началото на своето съществуване, е свързана с правителството на Венецуела, като е подозирана и уличена в неправилно функциониране и във Филипините. 
От всичко казано по-горе може да бъде изведено следното заключение – обективността на резултатите от машинното гласуване на настоящите избори не е била гарантирана по никакъв начин – нито технически, нито юридически – което предизвиква обосновани съмнения за безпрецедентно по своите мащаби манипулиране на народния вот.
4. Противоконституционно съдържание в платформите или изявленията на парламентарно представени политически сили
В Конституцията на Република България са налице следните правни норми:
Чл. 46. (1) Бракът е доброволен съюз между мъж и жена. Законен е само гражданският брак.
Чл. 32. (1) Личният живот на гражданите е неприкосновен. Всеки има право на защита срещу незаконна намеса в личния и семейния му живот и срещу посегателство върху неговата чест, достойнство и добро име.
Чл. 47. (1) Отглеждането и възпитанието на децата до пълнолетието им е право и задължение на техните родители и се подпомага от държавата.
(2) Жената майка се ползва от особената закрила на държавата, която и осигурява платен отпуск преди и след раждане, безплатна акушерска помощ, облекчаване на труда и други социални помощи.

В тази връзка е взето Решение № 13 от 27 юли 2018 г. на Конституционния съд по конституционно дело № 3 / 2018 г. относно съответствието на „Конвенция на Съвета на Европа за превенция и борба с насилието над жени и домашното насилие”, по-известна като „Истанбулска конвенция”, с Конституцията на Република България.
Недвусмисленото заключение на Конституционния съд е следното:
„Конвенцията на Съвета на Европа за превенция и борба с насилието над жени и домашното насилие, съставена на 11.05.2011 г. в град Истанбул, подписана от Република България на 21.04.2016 г. не съответства на Конституцията на Република България.”
Източник: официалната интернет-страница на Конституционния съд на Република България, интернет адрес: http://www.constcourt.bg/bg/Acts/GetHtmlContent/f278a156-9d25-412d-a064-6ffd6f997310 
Във връзка с това, длъжни сме да обърнем внимание върху следното: до участие в настоящите парламентарни избори бяха допуснати редица формации, които не зачитат нормите на Конституцията на Република България. Някои от тях преминаха 4% бариера и следва да бъдат представени в следващото 45-то Народно събрание, което предизвиква сериозно безпокойство сред немалка част от българската общественост.
В тази връзка могат да бъдат посочени следните примери:
1. Декларация на ПП „Движение Да България“ за Истанбулската конвенция – източник: официалната интернет-страница на формацията, интернет-адрес: https://www.dabulgaria.bg/deklaratsiya-na-pp-dvizhenie-da-balgariya-za-istanbulskata-konventsiya/ 
a. В цитирания документ се споменава следното: „Ратификацията на Конвенцията е важен политически тест за състоянието на българската демокрация и зрелостта на българското гражданско общество”.
2. Изразена позиция от страна на Мая Манолова, лидер на коалиция „Изправи се! Мутри вън!” – източник: официалната интернет-страница на Омбудсман на Република България, интернет-адрес: https://www.ombudsman.bg/news/4588 
a. В цитирания документ се казва следното: „В становище до Министерството на правосъдието подкрепих внасянето на Истанбулската конвенция”.
Присъствието в бъдещото 45-то Народно събрание на парламентаристи, които не зачитат конституционния ред и върховенството на основния закон на Република България, е твърде обезпокоително. Може да бъде изразено обосновано предположение, че тези бъдещи законодатели биха провеждали политики, които – не зачитайки разпоредбите на Конституцията и недвусмислените решения на Конституционния съд на Република България – биха били в разрез с националния интерес.

Уважаеми г-н Президент на Република България,
Уважаеми г-н Председател на ВКС,
Уважаеми г-н Председател на ВАС,
Уважаеми г-н Главен Прокурор,

На основание на гореизложените аргументи, обединени в следните основни категории:
1. Разминаване между броя на населението според данните на Националния статистически институт и броя на избирателите според Централната избирателна комисия;
2. Многобройни сигнали и жалби до ЦИК за нарушения, повечето от които са оставени без решение;
3. Наличие на редица слабости в процедурите, свързани с машинно гласуване;
4. Противоконституционно съдържание в платформите или изявленията на парламентарно представени политически сили.

На основание чл. 305, ал. 2 от Изборния Кодекс, настоятелно моля да сезирате Конституционния съд за произнасяне относно законността на проведените избори за народни представители.

Дата: 13.04.2021 г.
Гр. София
С уважение: ………………............

кандидат за народен представител в 
…………………. многомандатен изборен район

Сега по процедура уведомените Президент, Главен прокурор, ВАС и ВКС следва да препратят тези жалби подадени от трима кандидати за народни представители на Конституционния съд с искане за произнасяне по законността на изборите.

Да видим какво ще се случи. Ще следим развитието и ще допълваме сведенията тук. Предупреждавахме, че изборите на 4.4.2021 г. за Народно събрание ще бъдат зрелищно провалени и страната ще изпадне в конституционна криза. Не само, защото датата им 4.4.2021 дава фаталното число 13 (4+4+2+0+2+1). Не само заради  фалшификациите на гласуването с хартиени бюлетини, както винаги. Нито заради електронните фалшификации, които направиха с машинното гласуване (машините са купени от фирма - производител чийто собственик е Джордж Сорос, същите машини, които видяхме, как отнеха изборната победа на президента Тръмп в полза на педофила Байдън). Не и заради сложността на протоколите с крайните резултати, които трябваше да попълват членовете на СИК в края на изборния ден. А заради безумната - нищожна заповед на Министъра на здравеопазването. Но борбата продължава!


Присъедини се към воините на светлината! Свържи с нас:
 



петък, 16 април 2021 г.

Отпишете "ваксинираните", те са мъртъвци!


"21. Друг пък от учениците Му рече: Господи, позволи ми, първом да отида и погреба баща си.
22. Но Иисус му рече: върви след Мене, и остави мъртвите да погребат своите мъртъвци."
Матей 8:21-22

Ще бъде чиста лъжа, ако кажа, че пиша тези редове с  болка и състрадание. Може би преди 2005 година би било така, но вече е 2021 г. Цели 16 години през които всеки, който искаше и можеше, щеше да е прогледнал от заслепението си или събудил от сладкия си сън. Вече са ми безразлични, дори това да са най-близките ми хора, роднини, приятели, колеги или познати. Ако за предишните 15 години те могат да кажат, че не са се интересували от "конспиративни теории", то в последната 2020-2021 година вече нямат никакво извинение, освен собствената си глупост, а това не е оправдание, а утежняващо вината обстоятество. Не може да си глупав, когато световните управляващи сатанисти са обявили изтребителна война срещу цялото човечество. 

Не може да не виждаш очевидното, не може сляпо да вярваш на телевизора на който никога не си вярвал, особено живелите през комунизма. Не може да слушаш лъжите на правителството, на което никога не си вярвал, нито през времето на тоталитарния комунизъм, нито при лъжливата "демоНОкрация", против което корумпирано, крадливо и бандитско правителство от 27 януари 2020 година досега само в София има над 300 протеста, често пъти ежедневни.

Не може да се подчиняваш на всяка една продавачка в магазин, сергиджия на пазар, контрольор в автобуса, охранител в МОЛ или полицай в метрото, който те кара да се самоубиваш като си слагаш намордника - маска, която бавничко но сигурно те убива. Която те прави да изглеждаш като маймуна, задушава те, намалява притока на кислород в кръвта, което бавно убива мозъчните ти клетки, която маска връща вредните бактерии от устата ти право в белите ти дробове и те разболява от бактериална бронхопневмония, която със сигурност ще те убие, който парцал не спира никакви бактерии и вируси, особено несъществуващия "ковид", защото процепите на тъканта й са толкова големи, че пропускат всичко, както телената мрежа на оградата на вилата ти не спира комарите.

Не може да си толкова страхлив и да трепериш за жалката си заплата, та чак да се подчиниш на шефа, който те кара да си биеш смъртоносната инжекция за да останеш на работа. Бъди сигурен, че той никога няма да се "ваксинира", защото пази живота и здравето си, но не му пука за твоето. Не постъпвай на работа, където ти поставят условия първо да се ваксинираш. Съпротивявай се на всеки убиец, който иска да ти изстреля смъртоносния РНК куршум през иглата право в кръвоносната ти система за да останеш импотентен/безплодна,  да направиш инфаркт, да получиш парализа, мозъчни увреждания и мъчителна смърт.

Не давай да ти правят ПСР или антигенен тест, защото те нищо не откриват, особено несъществуващи "вируси", но ти вземат ДНК профил, който повярвай, няма да използват за твое добро. А освен това ти увреждат лигавицата защитаваща мозъка, причиняват ти адска болка и ти вкарват в организма отровни вещества. 

Не се подчинявай на безумни заповеди на министъра на здравепогубването, който и да е той. Който ти забранява общуването с хората, затваря заведенията, театрите, фитнесите, магазините, предприятията и училищата, разорява дребните и средни предприемачи и те прави безработен. Заповедите му са нижожни, незаконни и противоконституционни, просто ги скъсай и стъпчи на земята, ако дойдат контролни органи ги изгони от своя имот. Нищо не могат да ти направят, нито ще те глобят, нито ще те затворят, нито ще те осъдят, тъкмо обратното, ти ще ги осъдиш и ще ти платят за нанесените ти вреди и щети.

И отпишете "ваксинираните", те са мъртъвци! Дори това да са вашите най-близки хора. Казва го доктор Върнън Колман

За съжаление, нищо не можете да направите вече за тях, те са обречени. Не се чувствайте виновни, така е трябвало да стане. Сам Христос го казва: 

"34. Не мислете, че дойдох да донеса мир на земята; не мир дойдох да донеса, а меч;

35. защото дойдох да разлъча човек от баща му, и дъщеря от майка й, и снаха от свекърва й.

36. И врагове на човека са неговите домашни.

37. Който обича баща или майка повече от Мене, не е достоен за Мене; и който обича син или дъщеря повече от Мене, не е достоен за Мене;

38. и който не взима кръста си, а следва подире Ми, не е достоен за Мене.

39. Който е запазил душата си, ще я изгуби, а който е изгубил душата си заради Мене, ще я запази."

Матей 10:34-39

Нито можете да ги спасите вече, нито да промените участта им, която те сами са си избрали. Ще дойде време ние здравите и нормалните хора да се пазим от "ваксинираните" зомбита. Насочете се и спасявайте само тези, които още могат да бъдат спасени. Както го казва Иисус:

"59. Другиму пък каза: върви след Мене. А тоя рече: Господи, позволи ми, първом да отида и погреба баща си.

60. Но Иисус му каза: остави мъртвите да погребват своите мъртъвци, а ти върви, проповядвай царството Божие."

Лука 9:59:60

Обединявайте се всички нормални хора и се противопоставете на овластените отново от вас самите на 4.4.2021 г. убийци и психопати, който ще продължат изтреблението на собствения си народ. Но ще продължи и нашата съпротива. До пълната победа, защото ние ще спечелим войната, която те ни обявиха, те го разбират отлично и вече са в паника, защото виждат как плановете им се провалят зрeлищно. Бъдете силни и смели и уверени в правотата си, защото Сам Господ Бог е с нас. Присъедини се към силите на светлината!

Национален Сбор за Съпротива „Свети Георги Победоносец“

https://blogopisezhrabur.blogspot.com/p/blog-page_6.html

https://www.facebook.com/groups/nsssgp/

nss_sveti_georgi_pobedonosets@abv.bg

https://www.facebook.com/NSSSGP


сряда, 7 април 2021 г.

Още един удар по системата

 ДО

Онлайн платформа, за достъп до документи

директно до Европейските институции

 

ДО

Председателя на Министерски съвет – Г-н Бойко Борисов

 

ДО

Председателя на Народното Събрание

 

ДО

Министерство на вътрешните работи

 

ДО

Министъра на здравеопазването

 

ДО

Министъра на правосъдието

 

ДО

Столична РЗИ

 

ИСКАНЕ ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИИНФОРМАЦИЯ И ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА, ЗА ДОСТЪП ДО ДОКУМЕНТИ ДИРЕКТНО ДО ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНСТИТУЦИИ

 

От Национално Движение „Крумови закони“, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ,

с Председател Спас Петков Мантаров, Зам. Председател Методи Бъчваров, адрес за кореспонденция: с. Паталеница, Окръг Пазарджишки, ул. „9“, №11, тел.: 0899667720, e-mail: mantarov@mail.bg, shery66@abv.bg

 

УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

 

Никоя държава до днес, не е представила доказателства, издадени от независими експерти, за класическо изолиране/пречистване на SARS - CoV-2 – Covid 19 със спазване на постулатите на Кох, включително и до днес от обявяване на пандемия Ковид 19 от 11.03.2020 год. от Световната здравна организация и въведеното извънредно положение от 13.03.2020 г. в Р България.

За Република България, това искане е на основание чл.4, във връзка чл.12, чл.13, ал.4 от Закон за достъп до обществена информация, а за ЕС е чрез онлайн платформа за достъп до документи директно до европейските институции и за да избегнем всякакви съмнения, относно медицински тероризъм и геноцид, целящ редуциране на населението, злоупотреба с власт, политически и икономически преврат, от една страна от Правителството на Р България над Суверена в частност, така и от друга страна Правителствата, въвели ограничения по „пандемия“ Ковид 19, над жителите на планетата в полза на чужди държави и корпорации попадащи в

НАКАЗАТЕЛЕН КОДЕКС

Глава четиринадесета. ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО

Раздел II.

Престъпления против законите и обичаите за водене на война

Чл. 412. Който в нарушение на правилата на международното право за водене на война:

а) извърши или заповяда да се извършат спрямо гражданското население убийства, изтезания, нечовешко третиране, включително биологически експерименти, причини или заповяда да се причинят тежки страдания, осакатявания или други сериозни увреждания на здравето;

б) вземе или заповяда да се вземат заложници;

в) извърши или заповяда да се извършат незаконни депортирания, преследвания или задържания;

г) принуди гражданско лице да служи във въоръжените сили на неприятелска държава;

д) лиши гражданско лице от правото му да бъде съдено от редовен съд и по редовна процедура;

е) незаконно или произволно извърши или заповяда да се извършат разрушения или присвоявания на имущества в големи размери, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва с лишаване от свобода от пет до двадесет години или с доживотен затвор без замяна.

Чл. 415. (1) (Доп. - ДВ, бр. 62 от 1997 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 92 от 2002 г.) Който в нарушение на правилата на международното право за водене на война използува или заповяда да бъдат използувани ядрено, химическо, бактериологическо, биологично или токсично оръжие или непозволени средства или начини за водене на война, се наказва с лишаване от свобода от три до десет години.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Ако от това са настъпили особено тежки последици, наказанието е лишаване от свобода от десет до двадесет години или доживотен затвор без замяна.

Раздел III. Унищожаване на групи от населението (геноцид) и апартейд (Загл. доп. - ДВ, бр. 95 от 1975 г.)

Чл. 416. (1) Който с цел да унищожи изцяло или отчасти определена национална, етническа, расова или религиозна група:

а) причини смърт, тежка телесна повреда или постоянно разстройство на съзнанието на лице, принадлежащо към такава група;

б) постави групата в такива условия на живот, които водят към нейното пълно или частично физическо унищожение;

в) предприема мерки, насочени към възпрепятствуване раждаемостта сред такава група;

г) насилствено предава деца от една група в друга, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва за геноцид с лишаване от свобода от десет до двадесет години или с доживотен затвор без замяна.

(2) (Предишен чл. 417 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който извърши приготовление към геноцид, се наказва с лишаване от свобода от две до осем години.

(3) (Предишен чл. 418 - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който явно и пряко подбужда към геноцид, се наказва с лишаване от свобода от една до осем години.

Чл. 417. (Нов - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с цел да бъде установено или поддържано господство или систематическо подтисничество на една расова група хора над друга расова група хора:

а) причини смърт или тежка телесна повреда на едно или повече лица от тази група хора или

б) налага условия на живот от естество да причинят пълно или частично физическо унищожаване на расова група хора, (изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) се наказва за апартейд с лишаване от свобода от десет до двадесет години или доживотен затвор без замяна.

Чл. 418. (Нов - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) Който с целта по предходния член:

а) незаконно лиши от свобода членове на расова група хора или ги подлага на принудителен труд;

б) поставя в действие мерки за възпрепятствуване участието на расова група хора в политическия, социалния, икономическия и културния живот на страната и за преднамерено създаване на условия, които препятствуват пълното развитие на такава група хора, в частност, като лишава нейните членове от основните свободи и права на гражданите;

в) постави в действие мерки за разделяне населението по расов признак чрез създаване на резервати и гета, чрез забрана на смесени бракове между членове на различни расови групи или чрез експроприация на принадлежаща им поземлена собственост;

г) отнема основни права и свободи на организации или лица, понеже те се противопоставят на апартейда, се наказва с лишаване от свобода от пет до петнадесет години“ и съответно неговия еквивалент Конвенция за защита правата на човека и основните свободи изискваме следната информация базирана на долупосочените факти.

На първо място парадокс или логично е по време на обявена пандемия Ковид 19 на територията на РБ:

Броят на умрелите през 2017 г. е 109 791 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.5‰. Спрямо предходната година, броят на умрелите се увеличава с 2 211.

Броят на умрелите през 2018 г. е 108 526 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.4‰. Спрямо предходната година, броят на умрелите намалява с 1 265.

Броят на умрелите през 2019 г. е 108 083 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.5‰. Спрямо предходната година броят на умрелите намалява с 443.

Смъртността за 2020 година, за първото четиримесечие към 23:46 ч., на 01 май 2020 е 35 029 души, респективно прогнозата за годишната смъртност е посочения сбор умножен по 3 или 105 087 души, като според тези данни към момента се отчита спад в смъртността през 2020г. спрямо всяка от предходните 5 години и не кореспондира с данни за обявена пандемия, но е доказателство за това, че днес медицината не е в помощ на обществото и неоснователно налага ограничения на човешките ни права и свободи, което е и диктатура, като към момента ЕК „отчитала“ ръст на смъртността на територията на РБ, а това вече е доказателство за световна конспирация. Не бива да пренебрегваме и факта, че единствената разлика с предходните години е, че през 2020 г., всички са починали от коронавирус-Ковид 19 в интерес на конспирацията и вменяване на страх в населението системно чрез медии и телевизии, комисии и щабове под контрол и диктат на правителствата. Дали това не е част от корупцията на световно ниво, която 31 години, систематично ограбва народите и държавите, което даже и изпитахме на собствен гръб?

Република България е суверенна правова държава и външно вмешателство е недопустимо. А когато властта работи против националната сигурност, обществен ред, живота и здравето на гражданите, тези действия са доказателство за неспазването на обществения договор, ако може да се каже, че има налице такъв или с други думи казано, е престъпления срещу човечеството.

Именно на това основание ПРАВИМ СЛЕДНИТЕ ИСКАНИЯ:

1.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за установена възпалителна реакция, довела до смърт, без да има други несъвместими с живота заболявания в РБ и други държави.

2.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за специфични патоморфологични белези на пораженията от коронавируса върху човешките тъкани на починали от коронавирус в РБ и други държави.

3.Да представите веществени доказателства, издадени от експерти, за разлика при аутопсия между починал с коронавирус и такъв, починал от сезонна вирусна инфекция доказано, между времето преди обявяването на пандемията и забраната за извършване на аутопсии в РБ и други държави.

4.Да  представите доказателства на какво основание е забранено на всички държави, извършването на аутопсии, от СЗО, както и да приложите документа за тази забрана.

5.Да представите веществени доказателства за SARS - CoV-2 – Covid 19, издадени от експерти, за моноклонално антитяло, с което се маркира и различава картината от тази на други вирусни инфекции в РБ и други държави.

6.Да представите доказателства и основания за суспендиране на Конституцията на Р България в сила от 13.07.1991 г. и дерогиране на КОНВЕНЦИЯ за защита на правата на човека и основните свободи на основание фундаменталната норма на чл. 15 :

Член 15 (Доп. - ДВ, бр. 137 от 1998 г.)

Дерогиране при извънредно положение

1. По време на война или на друго извънредно положение, застрашаващо съществуването на нацията, всяка от високодоговарящите страни може да предприеме действия, освобождаващи я от изпълнението на нейните задължения по тази конвенция, но само дотолкова, доколкото положението го налага и при условие, че тези действия не са несъвместими с другите й задължения по международното право.

2. Не се допуска никакво освобождаване на основата на предходната разпоредба от задълженията по чл. 2 освен по отношение на смърт, настъпила в резултат на правомерни актове на война, както и от задълженията по чл. 3 , 4, т. 1 и чл. 7 .

3. Всяка от високодоговарящите страни, която се ползва от правото на такова освобождаване, е длъжна да предостави на Генералния секретар на Съвета на Европа пълна информация относно предприетите действия и породилите ги причини. Тя също така е длъжна да информира Генералния секретар на Съвета на Европа за датата на прекратяване на тези действия и на възстановяване прилагането на разпоредбите на тази конвенция в пълния им обхват.

7. Да представите копие на Нотификационно писмо, извършено от  Министър Данаил Кирилов, до ЕСПЧ, ведно с отговора, относно искането по чл.15 за временно дерогиране Конвенция за защита правата на човека и основните свободи,

8. Да представите от независими експерти безспорни доказателства, застрашаващи съществуването на нацията. В случай, че такива не са налице, ще считаме, видно от фактическата обстановка да отговорите с „ДА“ или „НЕ“ на въпросите:

8-1. НИЕ ВЪВ ВОЙНА ЛИ СМЕ или

8-2. Всичко това случващо се повече от година, е настъпило в резултат от неправомерни актове в нарушение на правилата на международното право за водене на война попадащи в Глава четиринадесета ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ПРОТИВ МИРА И ЧОВЕЧЕСТВОТО, Раздел II, Престъпления против законите и обичаите за водене на война НК

9. След като бе наложено извънредно положение на територията на Р България и останалите държави страна по Ковид 19, МОЛЯ да отговорите:

9-1. предвиден ли е механизъм за осигуряване на средства и стоки от първа необходимост и кой е той на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19?

Ако отговорът е НЕ, да отговорите дали това е поставяне в действие мерки:

9-1-1. за възпрепятствуване участието на група хора в политическия, социалния, икономическия и културния живот на страната и преднамерено създаване на условия, които препятствуват пълното развитие на такава група хора, в частност, като лишава нейните членове от основните свободи и права на гражданите на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19

9-1-2. за разделяне населението, чрез създаване на групи или чрез експроприация на принадлежаща им поземлена собственост и отнемане на основни права и свободи на организации на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19

9-1-3. срещу лица, които се противопоставят на престъпно водената политика на територията на Р България и останали държави страна по Ковид 19?

9-2. кой е този механизъм, от кого се финансира и ако е със средства от Европейския съюз, да представите подробен списък с размера-средства, отпуснати за всяка една страна членка на ЕС по отделно.

9. Как ще обясните твърдението, по време на обявената „пандемия“ Ковид 19, че това е вирус, непознат на човечеството, при наличието на издаден патент за тестване на Ковид 19 от 13 октомври 2015 г., собственост на Ричард Ротшилд? (Снимка №1 и №2)

10. Защо в рекламните и информационни материали, не е посочено наличие на аденовирус от шимпанзе в тези препарати, набедени за ваксини?

10.1. Каква е целта на това наличие?

10.2. Да представите безспорни доказателства за Вашите твърдения!

10.3. Да представите безспорни доказателства за ползите и вредите от тези препарати, набедени за ваксини!

10.4. След като се твърди, че медицината е толкова напреднала, да посочите препятствията, които срещате за намирането на лекарство за лечение на заболявания като рак, диабет, високо кръвно, инсулт, инфаркт и прочие, ведно с причините и начина на лечение за образуването на сочените като причина за смърт съсиреци, образувани след ваксинация?

10.5. Как ще коментирате множеството противоречия, веднъж говорите за ваксини, след това за препарати, при липса на изолат и поява на мутации?

10.6. Ако това е вирус, следователно е природно създаден и не подлежи на патентоване, нали?

10.7. Ако не представите доказателства, че това е вирус, значи е биохимическа атака над гражданите на планетата, престъпление срещу човечеството, противоречи на множество Конвенции, което е тероризъм с цел доминиране на населението.

11. От къде „Правителствата“, в частност за РБ, черпят права за закупуване, още през 2017-2018 г., на Ковид 19 тестови комплекти, без РБ да е страна по договор с тази СЗОрганизация и да има обявено официално „уж съществуването” на „Ковид 19”? 

11.1. Колко теста са били закупени и по чие нареждане?

11.2. Подлагана ли е тази сделка на обществен дебат и кога или защо тази информация е укрита от нас - народите? (снимка №3)

12. Днес, когато претендирате за върховенство на закона, след като не е ратифициран Договора „СЕТА“ от много държави от ЕС, включително и Република България, а прилагате насилствено, чрез диктатура, когато според върховенството на закона, този Договор е неприложим на територията на ЕС. В същата тази връзка, имено на това основание, Договора „СЕТА“, не може да породи и не поражда присъщите правни последици за РБ и останалите държави членки на ЕС, но на основание отговор от Представителството на ЕК в РБ, който представлява веществено доказателство за незаконно прилагане и изпълнение, Вие чрез Договора „СЕТА“ предоставяте по насилствен и укрит начин права на корпорациите, които не само не им следват по закон, но и с присъщите действия, декларирате злоупотреба с власт, диктатура и геноцид, равни на политически и икономически преврат, чрез измамата Ковид 19 получен във връзка Арбитражно Решение от 07.02.2020г. на Инцидентна Арбитражна Комисия „Контра СЕТА“, с което е провъзгласено първо четене на договора „СЕТА“ в РБ за нищожно и прегражда по-нататъшни действия за приемане – ратифициране на същият договор, неприложим не само на територията на РБ, но и в останалата част на Европейския съюз. Нека Ви припомним, че и още 10 държави не са ратифицирали този престъпен договор.

13. Как ще обясните, че за Р България са посочени: ИЗНОС на COVID – 19 тестови комплекти още през 2017 г., на стойност 6 650 000.02 USD и с общо тегло 57 616 кг., с посочен партньор World? (Снимка №3)

11. След като не веднъж изобретателя на ПСР теста, Кари Мълис, е протестирал за това, че неговия тест не може да служи за клинично изследване, особено за вируси с къси вериги, защо Вие продължавате със злоупотребата-измамата, с което вменявате страх в населението/ята? Каква е истинската цел на този ПСР тест? Какво е неговото съдържание?

12. Наличието на високотехнологични нано-частици в ПСР тестовете и ваксини гони ли цел за контрол, подчинение, евентуално разболяване и прочие увреждания на хората чрез 5G или друг „отново неизвестен“ за човечеството начин както беше представен Ковид 19?

13. Ще дадете ли разрешително писмо на Национално Движение „Крумови закони“ да закупува на платена от държавата, а не на черноборсаджийската цена предоставена на населението, от тестови центрове, РТ ПСР тестове на случаен принцип за независима проверка на съдържание на високотехнологични микроелементи-нано частици на върха на тестовата пръчица?

14. При липса на изолиран вирус как и на каква база определяте последващи мутации - щамове и как определяте тяхното различие един от друг, когато няма налице още изолиран вирус?

15. да предоставите научни публикации и изследвания за различните щамове за SARS - CoV-2 – Covid 19 на територията на РБ и другите държави на ЕС.

16. Дали с консумираното престъпване на клетвата на „Правителствата“ (по конкретно за РБ по чл. 109 от Конституцията за РБ, „Членовете на Министерския съвет полагат пред Народното събрание клетвата по чл. 76, ал. 2.“) се установява несъвместимост да продължавате да изпълнявате пълномощията по отношение на всички, предоставени от народа и дали клетвопрестъпничеството не е безспорно липса на съгласие и основание за предсрочно прекратяване на „пълномощията“ от народа, ако може да се каже, че такива са дадени?

17. От фактическата политическа и икономическа обстановка, моля да посочите кой, от къде, с какво и по чие нареждане черпи права и компетенция да ни обгазяват по въздух?

18. В случай на липса на безспорни доказателства и основание за извършване на горепосочените действия ще считаме за предумишлено и систематично налагане на медицински тероризъм с цел геноцид над гражданите, злоупотреба с власт в полза свой личен корпоративен интерес и чужди държави, НАРУШЕНИЕ на Харта за правата на човека, Конвенция на ООН срещу корупцията (UNCAC), Конвенция за защита правата на човека, Конвенция против изтезанията и други форми, конфликт на интереси, рекет, корупция, Женевският протокол от 1925 г.; специална Конвенция за забрана на биологическото оръжие (КБО) влиза в сила през 1975 г., КОНВЕНЦИЯ за забрана на разработването, производството, натрупването и употребата на химическо оръжие и за неговото унищожаване, подписана на 13.01.1993 г. в Париж, Нюрнбергския Кодекс или с други думи казано престъпления срещу човечеството за които давност не тече!

 

Снимка №1



https://nl.espacenet.com/publicationDetails/inpadocPatentFamily?CC=US&NR=2020279585A1&KC=A1&FT=D&ND=3&date=20200903&DB=&locale=nl_NL

18. Желаем да получим отговори на АБСОЛЮТНО всеки поставен въпрос точка по точка без изключение, както по електронен път на e-mail: mantarov@mail.bg , shery66@abv.bg , така и на хартиен носител.

Предвид наличието на надделяващ обществен интерес Ви уведомяваме, ако в случай, че не ни бъдат дадени точни и ясни отговори и не бъдат приложени безспорни доказателства по всички поставени въпроси в цялост, както и по отношение на изявления от рода „предполагаме“, „приемаме“, „мислим“, „може да се каже“ и прочие ще считаме, че такива няма налице, на основание на което предвид и това, че националния съд, ЕСПЧ и Наказателния съд в Хага са загубили своята компетенция след като вече година са приели с мълчаливо съгласие и не са се самосезирали, предявяваме иск пред Арбитражен единствения независим и безпристрастен съд, за което при липса на отговори или неясни отговори без прикрепени към тях безспорни доказателства, ще се тълкуват, като признание/мълчаливо съгласие, потвърждаващи нарушения/престъпления/измама/национално предателство/клетвоотстъпничество/геноцид/политически и икономически преврат над държавата/ите. Същото се отнася и за отказ от предоставяне на изисканите от нас по-горе отговори, документи и доказателства.

 

Снимка №2




Снимка №3




Отговорите които следва да бъдат предоставени от Република България да са на български език, а тези от Европейският съюз желаем да бъдат на български, немски, френски, английски и испански език.

 

25.03.2021 г.                                                              С Уважение,

София                                                                                               Спас Мантаров 


Изтегли питането като PDF.


И ето и първия отговор на Столичната РЗИ.



А знаете ли, че има още две питания по въпроса до МЗ и на двете министерството отговаря, че няма данни за доказателства за съществуването на вируса, нито за безопасността и ефикасността на ПСР тестовете и ваксините. С една дума официално си признават, че няма пандемия има ПЛАНдемия. Повече по темата тук.


Последни новини

powered by Surfing Waves